Quick support

Klik op download TeamViewer om teamviewer Quick Support (extern bureaublad) beschikbaar te maken. Kies bij het downloaden voor uitvoeren.

Hulp op afstand

Voor het verlenen van ondersteuning is het gebruik van een remote supportprogramma onontbeerlijk. Door op afstand mee te kijken op uw scherm wordt veel tijd bespaard. We kunnen direct zien waar het probleem zit en corrigeren. Met de Quick Support van Heed bent u verzekerd van een snelle en adequate ondersteuning bij het gebruik van Dynamics NAV.

Wat is TeamViewer

TeamViewer is een oplossing voor eenvoudige en snelle desktop-sharing. Hierdoor kunnen wij op afstand uw computer bedienen om online ondersteuning te leveren. Ook is TeamViewer geschikt voor het geven van software demonstraties. Door de manier waarop TeamViewer werkt kan het probleemloos omgaan met firewall's, geblokkeerde poorten en NAT-Routers. In essentie betekend dit dat TeamViewer altijd werkt. TeamViewer is een product van TeamViewer GmbH.

Downloaden van QUICK Support.
Zoals hiervoor al aangegeven, wordt Quick Support naar uw computer gedownload. Uw web browser zal (normaal gesproken) een aantal vragen stellen over het uitvoeren van deze opdracht. Het is over het algemeen geen slim idee om zonder meer programma's op te starten vanaf het internet. Uw browser zal daarom dus willen weten of u dit echt wilt.
De manier waarop uw web browser TeamViewer Quick Support download en vragen stelt over het downloaden en uitvoeren, hangt af van het type browser dat u gebruikt. Normaal gesproken zal in ieder geval de volgende vraag worden gesteld: Wilt u dit bestand uitvoeren of opslaan? Kies voor uitvoeren.
De daarop volgende vragen moet u dan bevestigend beantwoorden.
Over het algemeen is een Quick Support sessie binnen 30 seconden te initiëren.
Tijdens het starten van Quick Support zal er telefonisch contact zijn. Wij begeleiden u (indien nodig) bij het opstarten van Quick Support.